Bibeltekstbok

En liten bok med søndagens tekster

13-15, 16-18
    Storsalen menighet
    06.05.2020

Utviklet med støtte fra Størst av alt – trosopplæring i Den norske kirke.

Lille bibel er en bibeltekstbok for ungdom med søndagens tekster. Boken har  korte refleksjoner og fakta og et enkelt spørsmål for å utforske troen, Gud og livet.

I tillegg lenkes det til et bonusmateriale gjennom QR-kodene, da vil det vises til korte videoer fra nettstedet bibelproject.com.

Høsten 2020 er delt inn i fem med en tematikk som utforskes for hver måned. Det forberedes en utgave for våren 2021 som vil deles inn etter kirkeårets tider.

Det er valgt et kompakt format, omtrent passtørrelse for å gjøre det lettere å ha med seg boken. Boken kan tas med til gudstjenesten, eller brukes i hverdagen.

Skriftstørrelsen er gjort større enn i tradisjonelle bibler, og er presentert uten versetall.

• Bestille

Av hensyn til både miljø og økonomi kommer opplaget til å basere seg på antallet bestillinger av boken.

Bestillingsfrist for denne utgaven til høsten 2020 er 15. juni.

Det kommer og en utgave til våren 2021.

Hvis du ønsker å lage egen lokal versjon av en tekstbok for ungdom er det mulig å kjøpe malen som er utviklet for våren 2021.

Boken bestilles hos på siden til Lille bibel