Tweens

27.04.2018
    30.10.2023

Fokus: Tweens

Kven er tweens og korleis møter vi dei i trusopplæringa? Korleis forkynne til tweens? Og kva må til for at tweens-arbeidet er vellukka?

I boka Fokus: Tweens frå IKO-forlaget blir fleire av desse spørsmåla besvart.

Perler for tweens

Hausten 2017 arrangerte MF, Blå Kors og IKO fagkonferansen Perler for tweens. Fleire av innlegga som ble holdt blei filmet og lagt ut på Youtube, og nokre av dei ligg her:

Tweensa - kven er dei eigentleg?
    Ingeborg Ørjasæter heldt foredrag om kvifor tweens-begrepet vert nytta, kven tweensa er, kva dei tenkjer på og bryr seg om - og om sjølvkjensle.

Tweens og forkynning
    Linn Sæbø Rystad er stipendiat ved MF presenterer forskning på forkyinning i samband med trusopplæringstiltak. Her får ein høyr eom viktigheita av mat og fire spørsmål ein bør stille seg før ein skal forkynne for tweens.

Å bygge eit miljø for tweens
    Føbe Elise Edvardsen er pastor i Filadelfiakirken Sarpsborg og gjev gode råd for å bygge eit godt miljø for tweens. Nøkkelord er tryggleik, relasjon, tid og dialog!