Barnas dag 28. august

Søndagsskolen Norge er blant organisasjonene som markerer Frivillighetens år med en egen Barnas dag 28. august. Markeringen skjer i samarbeid med Den norske kirke.

Barnas dag 28. august
    3-5, 6-8, 9-12
    20.05.2022
    16.10.2023

Søndagsskolen Norge er blant organisasjonene som markerer Frivillighetens år med en egen dag. Sammen med Den norske kirke markeres dagen 28. august som Barnas dag.

Menighetene oppfordres til å være med – uavhengig om man har søndagsskole i menigheten eller ikke! Dette er en dag hvor alle barn skal få stå i fokus!

PLANLEGG I GOD TID OG BESTILL BARNAS BLAD TIL UTDELING!

Planlegging av selve dagen kan starte allerede nå! Ressurser til gjennomføringen legges fortløpende på nettside for Søndagsskolens dag.

Ønsker du å dele ut Barnas på Søndagsskolens dag? Legg gjerne inn forhåndsbestilling på Barnas ved å sende mail til kate.hoyem@sondagsskolen.no. Da får man tilbud om å kjøpe Barnas-blader til 10,- stk.

Kontaktperson: helga.fykse@sondagsskolen.no

• Ressurser til Barnas dag

På nettsiden for Søndagsskolens dag finner du forslag til bibelformidlinger, sanger, Sprell Levende gudstjeneste og mye mer. Siden oppdateres fortløpende. Følg derfor med og la deg innspirere!