Frivillig.no

Nettverktøy for rekruttering av frivillige

13-15, 16-18, voksne/familie
    Frivillig.no
    14.07.2017
    25.10.2022

Frivillig.no – et verktøy for å rekruttere nye frivillige!

Trenger din kirke flere frivillige som kan bidra med store og små oppgaver? I en menighet er det mye som gjøres med frivillig innsats. Frivillige kirkeverter, konfirmasjonsledere, kjøkkenhjelpere og dugnadsgjenger. Frivillig arbeid oppleves som givende for de som får bidra, og med på kjøpet blir man kjent med nærmiljøet og kirkefelleskapet.

Frivillig.no er laget for å gjøre det lettere for foreninger, frivilligsentraler, festivaler og menigheter å invitere nye frivillige til sine aktiviteter. Som menighet kan man enkelt og gratis registrere seg på siden og skrive et oppdrag til akkurat det man kunne tenke seg et par ekstra hender eller hoder til. Sannsynligheten er stor for at noen i ditt nærmiljø kunne tenke seg å bidra – hvis de bare fikk vite at det var et behov!

Frivillig.no driftes av Frivillighet Norge og er helt gratis å bruke. Ved spørsmål er det bare å ta kontakt på kontakt@frivillig.no eller 21567666 (hverdager).

De har også et nyhetsbrev som er verdt å abonnere.

Se egen side for menigheter: frivillig.no/menigheter

Veileder tilpasset menigheter