Venneveko

Bilde: Bo Mathisen

Venneveko

En uke med fokus på vennskap, relasjonsbygging og inkludering

voksne/familie
    Os kommune og Os kyrkjelyd
    07.10.2020
    04.10.2023

Veke 48 inviterar Os kommune og Os kyrkjelyd til å arrangere «Venneveko». Gjennom ulike arrangement og aktivitetar i løpet av veka sett ein fokus på venskap og inkludering. Vi kan alle vere ein ven, og i alle venskap er den gode dialogen og respekten viktig.

Målet med veka er å jobbe med gode haldningar, involvere, vere tilstade, og synleggjering på ulike arenaer i kommunen med venskap som tema, på ein inkluderande, gøy og venskapeleg måte, og å vise at vi er viktige for kvarandre, og at alle er like viktige. Du kan vere med å bety ein forskjell for dei du har rundt deg.

Nokre tankar rundt temaet som kan brukast til refleksjon, samtale og gruppearbeid: Kvifor er det viktig å vere den eine venen? Korleis er det å vere ny på ein skule/ein arbeidsplass/eit lag? Korleis er du ein ven når du opplev sjukdom og vanskar rundt deg, skyggar vi banen eller støttar vi? Solidaritet, empati og aksept blir viktig rundt dette temaet.

Meir info om venneveko finn du i denne videoen