Da Jesus ble født - en julekalenderbok

Verbum forlag
    29.10.2015

Utviklet med støtte fra Størst av alt – trosopplæring i Den norske kirke

Sa Jesus ble født er en julekalenderbok som lar barnet bli kjent med juleevangeliet. Den inneholder både fortelling, sang og aktivitet knyttet til lukene som åpnes. Det passer å dele ut boka til menighetens barn på en av de siste søndagene før advent eller til et arrangement i samme tidsrom. Julekalenderboken vil være til hjelp for hjemmet til å holde fast ved den kristne fortellingen i advent.

Fortellingen er skrevet på vers av Eyvind Skeie, og kan leses høyt eller synges på melodien til «Deilig er den himmel blå». Og baksiden av lukene skjuler enda en liten fortelling! Boka er trykt på kartong og kan stilles opp.

Les om bruk av boken i menigheten og programforslag til utdelingen med blant annet presentasjon av sangen som utgjør teksten i boken. Last ned sangen av Eivind Skeies Før den første juletid.

En ypperlig gave fra menigheten til alle barn som er mellom 3 og 6 år.

• Ved kjøp av 10 til 49 bøker, pris kr 47,- pr. bok
    • Ved kjøp over 50 bøker, pris kr 43,- pr. bok