Kirken logo

Medarbeiderundersøkelse for alle ansatte i kirken

Til høsten er det igjen klart for medarbeiderundersøkelse, der ansatte i hele kirken inviteres med. Dine svar vil bidra til å gi et riktigst mulig bilde av arbeidsmiljøet i Den norske kirke.

Medarbeiderundersøkelse for alle ansatte i kirken
Publisert 16. juni 2025
Oppdatert 16.06.2025

Dato for utsendelse i høst er satt til 20. oktober, men dette kan fremdeles bli endret. Undersøkelsen sendes ut annethvert år. Resultatene av undersøkelsen brukes til å forbedre trivsel, samarbeid og utvikling på arbeidsplassen. 

Den forrige undersøkelsen i 2023 ga viktig informasjon som er brukt for å skape en kontinuerlig utvikling og bedre arbeidsmiljø. Svarene brukes av ledere på alle nivå for å se hva arbeidsgivere i kirken bør fokusere på for å skape en god arbeidsplass for kirkens ansatte.

Kirkeverger som ikke meldte på sitt fellesråd i 2023, har ny mulighet i år! Kirkerådet dekker kostnadene for undersøkelsen. Send en e-post til ss953@kirken.no dersom du ønsker å melde ditt fellesråd på, så vil du motta videre informasjon.

På denne lenken finner du informasjonssiden om medarbeiderundersøkelsen.
Her finnes også en ressursside for ledere (lenke) med støtte til å arbeide med hele prosessen. Begge disse nettsidene oppdateres fortløpende med prosessen.

Kontaktperson for spørsmål er Sara Solberg, seniorrådgiver i HR, Kirkerådet. E-post: ss953@kirken.no

 

Hilsen fra

Ole Edvard Wold-Reitan, direktør Kirkerådet
Marit Halvorsen Hougsnæs, direktør Hovedorganisasjonen KA
Styringsgruppen for undersøkelsen (se hvem som inngår i gruppen her – lenke)

Kontaktpersoner