Planverktøy for trosopplæring

Planverktøy for trosopplæring brukes av menigheter i Den norske kirke til å lage, utvikle og rapportere sine lokale planer

12.08.2022

Trosopplæringsreformen har som formål å bidra til en systematisk og sammenhengende trosopplæring for alle døpte mellom 0 og 18 år. Til hjelp for dette er det utviklet et digitalt planverktøy som alle menigheter skal bruke.

Planverktøy for trosopplæring finner du på trosopplaring.kirken.no. Hvis du tidligere har fått tilgang kan du logge inn med kirken.no-brukernavnet (to bokstaver + tre tall).

• Om produktet

• Opplæring

Veiledning til planverktøyet finner du her, i ressursbanken.no.

• Tilgang

Nye brukere

Hvis du ikke har tidligere fått tilgang til planverktøyet kan du be om det ved å fylle inn og sende inn dette skjemaet.

Glemt brukernavn?

Er du usikker på hva som er ditt brukernavn? Ønsker du å endre tilgangsrolle eller hvilke menigheter du har tilgang til? Ta kontakt med ditt bispedømmekontor eller send en e-post til cb842@kirken.no

Glemt passord?

Opprett nytt passord på https://passord.kirkepartner.no

• Kontakt

Produkteier har daglig oppfølgingsansvar for løsningen. Har du innspill eller ønsker om forbedringer? Ta kontakt med produkteier - se kontaktinformasjon nederst på denne siden.