Karnevalgudstjeneste

En festgudstjeneste med utkledning og karneval

• Alder
    3-5, 6-8, 9-12
    Torshov og Lilleborg menighet
    19.07.2022
    29.02.2024

Karnevalgudstjeneste

Mange barn elsker å kle seg ut, og da er karnevalgudstjeneste før fastelaven en god idè.

Kort og enkel gudstjeneste, med påfølgende aktiviteter og lunsj etterpå: betasuppe, boller med krem og syltetøy, lage fastelavnsris, sette hale på eselet til Jesus, slå på pinjataen, få ansiktsmaling og leker.

Vedlegg:

• Bilder

Bruk Den norske kirkes bildearkiv

I design.kirken.no kan du finne profilelementer, bilder og maler som kan brukes fritt i Den norske kirke. → Klikk her for å komme til design.kirken.no.

I bildearkivet finner du hundrevis av bilder av kirkelige handlinger, høytider, diakoni, frivillighet, gudstjenester og mye mer fra Den norske kirke. Alle bildene har gyldig samtykke for bruk i Den norske kirke → Direktelenke til bildearkivet her (krever innlogging)

Slik logger du inn på design.kirken.no

Logg inn her. Trykk på den røde knappen om du har @kirken.no/@kyrkja.no-e-post. Trykk på Trykk her for å logge inn med en annen e-post om din e-postadresse ikke slutter på @kirken.no/@kyrkja.no.