Gudstjenster på dette sted

Opptak av webinar 1. oktober med forskningsnytt om gudstjenester som folk vil ha!

voksne/familie
  • Starter
    01.10.2022 Kl. 09.00
  • Varighet
    60 minutter
    Kirkerådet og Det teologiske fakultet ved Universitetet i Oslo
    18.09.2023
    18.09.2023

Teologisk fakultet har de siste to årene forsket på "Gudstjenester folk vil ha". I dette forskningsprosjektet har de undersøkt menigheter som har høy oppslutning om sine gudstjenester. Dette webinaret er det første av to hvor funnene fra forskningen presenteres.

I dette forskningsprosjektet har de undersøkt menigheter som har høy oppslutning om sine gudstjenester. Prosjektet har vært ledet av Elisabeth Tveito Johnsen. På webinaret vil Merete Thomassen snakke om involvering, Henrik Ødegaard om salmevalg og salmesang og Hallgeir Elstad om kyrkjetypologiar. Dette webinaret er det første av to hvor funnene fra forskningen presenteres.