Sanger for alle

Sanger for tilrettelagte felleskap, kor og gudstjenester

3-5, 6-8, 9-12, 13-15, 16-18, voksne/familie
    Skjærgårds LIVE og HEL
    16.07.2021
    07.02.2024

SANGER FOR ALLE innholder 33 nyere sanger. Sangsamlingen består av et teksthefte med illustrasjoner til hver sang og et notehefte med noter og fargekoder som kan brukes til opplæring.

Sangene har forståelig tekst og tonespråk, som gjør at det kan gi mening og oppleves med flere sanser i størst mulig grad av alle mennsker. Sangene bruker ulike former for "call and response", tegn og bevegelser for å understøtte tekst og budskap.

Sangheftet kan lastes ned og brukes enten som en helhet eller enkeltvis.

Noteheftet og singback-filer kan du få ved å sende mail til rr687@kirken.no. Noteheftet kan du få tilsendt som pdf eller kjøpe som heftet, da koster det 300,-.

I noteheftet finner du vanlige noter, og to ulike sett med sett med fargekoder til bruk ved enklere læring. Det finnes også et ferdig sett der du kan lage dine egne stemmer bygd på fargekodesystemet.

Sanger for alle (pdf)