Telefoni
Felles avtale for kirken med sentralbordløsning og telefoni.
-
Publisert
23.09.2022
-
Beskrivelse
Telia leverer en skybasert bedriftsnettløsning, fast- og/eller mobiltelefoni:
- Skybaserte tjenester tilpasset ditt behov – ingen investeringer for å komme i gang
- Bedriftsnett med profesjonell sentralbordløsning som håndterer samtalestyring til køer og servicenummer, integrasjoner mot kalender, opplysningstjenester og SMS
Enheter i Den norske kirke som er på Kirkens lokale skrivebord kan få integrert Telia Sentralbord med Outlook.
-
Opplæring
Informasjon og veiledning:
https://www.telia.no/bedrift/telefoni-og-kundebetjening/bedriftsnett/bedriftsnett-hjelpesider/
-
Brukerstøtte
For bruk av avtalen kontakt Telias support på mail B2bcustomerservice@telia.no eller telefon: 924 05 051. Chat, telefon og kontaktskjema finner du på https://www.telia.no/bedrift/kundeservice/mobil/
Tilgang
For priser, kontakt Telia direkte og vis til Kirkepartner/KNIF-avtalen. Avtalen med Telia er inngått av Kirkepartner (kunde@kirkepartner.no) i samarbeid med KNIF.
Kontaktskjema finner du via denne lenken: https://www.telia.no/bedrift/kundeservice/mobil/Kontakt
For mer informasjon se Kirkepartners nettside eller kontakt produkteier for løsningen. Produkteiers kontaktinformasjon ligger nederst på denne siden.