
Telefoni
Felles avtale for kirken med sentralbordløsning, telefoni og telefoner.
-
Publisert
23.09.2022 -
Oppdatert
17.10.2023
-
Beskrivelse
Telefoni
Telia leverer en skybasert bedriftsnettløsning, fast- og/eller mobiltelefoni:
- Skybaserte tjenester tilpasset ditt behov – ingen investeringer for å komme i gang
- Bedriftsnett med profesjonell sentralbordløsning som håndterer samtalestyring til køer og servicenummer, integrasjoner mot kalender, opplysningstjenester og SMS
- Mulighet for leasing av telefoner
Enheter i Den norske kirke som er på Kirkens lokale skrivebord kan få integrert Telia Sentralbord med Outlook.
-
Kontakt
Avtalen med Telia er inngått av Kirkepartner (kunde@kirkepartner.no) i samarbeid med KNIF. For bruk av avtalen kontakt Telias kundeansvarlig direkte:
Eline Espolin-Johnson
Key Account Manager | Enterprise Large account Telia Norge
99 00 43 29
-
Om
For mer informasjon se Kirkepartners nettside
For priser kontakt Telia direkte og vis til Kirkepartner/KNIF-avtalen.
Kontaktpersoner
Relaterte ressurser
-
Kirkens lokale skrivebord
Kirkens lokale skrivebord er en felles arbeidsflate som samler kirkens ansatte. Løsningen gjør at ansatte trygt og enkelt får tilgang til flere av kirkens digitale fellesløsninger – både de vi har i dag, og de som kommer i fremtiden.
-
Felles avtale for lønn, personal og regnskap (LPR)
Alle kirkens organisasjonsenheter kan ta i bruk felles LPR-systemer og evt. kjøpe tjenester innen regnskap og lønn.
-
Publiseringsløsningen Kirken.no
Kirken.no er Den norske kirkes nettsideløsning. På kirken.no, både nasjonalt og på menighetenes og fellesrådenes nettsider, kommer medlemmer og befolkning i kontakt med kirken og finner enkelt informasjon om kirkens tilbud og aktiviteter.
-
Verktøy for nyhetsbrev
Send ut nyhetsbrev til ansatte, frivillige eller medlemmer
-
Varslingssystem
MittVarsel er kirkens felles løsning for varsling om kritikkverdige forhold. Ansatte og andre skal kunne varsle.