Intranett

På kirkens intranett finner du nyheter, snarveier til digitale verktøy og administrativ informasjon for ansatte i rettssubjektet Den norske kirke (f.eks. prester og proster). Kirkens intranett gir også fellesråd mulighet for å legge ut nyheter, ofte brukte snarveier og oppslagsinformasjon til sine ansatte.

21.06.2022

Kirkens nye intranett ble åpnet for alle brukere i april 2023 etter å ha vært testet ut i flere fellesråd. Det gamle intranettet, Kirkebakken, er nå faset ut.

Mye av innholdet på Kirkebakken er nå lagt åpent ut her på Ressursbanken slik at det skal bli lettere tilgjengelig for alle ansatte og for frivillige. Innholdet som det er ønskelig å ha pålogging til, er lagt på det nye intranettet. Det gjelder også innhold som er tilpasset hvor du jobber.

Kirkens nye intranett fungerer spesielt godt sammen med Kirkens lokale skrivebord.

• Brukerstøtte

Ta kontakt med produkteier ved behov for brukerstøtte.

Tilgang

Intranettet er tilgjengelig i via nettsiden

Du må bruke @kirken.no-konto for å logge på.

For brukere av Kirkens lokale skrivebord er intranettet tilgjengelig via Teams.

Kontakt

Produkteier har daglig oppfølgingsansvar for løsningen. Har du innspill eller ønsker om forbedringer? Ta kontakt med produkteier - se kontaktinformasjon nederst på denne siden.