Logo: KFUK-KFUM

Stå opp

Musikal og helt opplegg om påsken

KFUK-KFUM
    02.03.2017

Utviklet med støtte fra Størst av alt – trosopplæring i Den norske kirke

Stå opp

I denne spesielle tiden ligger ressursheftet "Stå opp" gratis tilgjengelig. Her finner du mye materiell som kan brukes til digital trosopplæring.

«Stå opp» er et trosopplæringstiltak, en musikal og en CD for barn og tweens. «Stå opp» er utviklet av KFUK-KFUM for å gjøre påskefortellingen kjent og tematisere oppstandelse i kristen tro. Musikalen og CDen kan brukes gjennom et helt semester i kor eller klubb.

Trosopplæringstiltaket gjennomføres fortrinnsvis i påsketiden mellom påsken og pinsen. Når kor og trosopplæringstiltak kombineres, kan begge gjøre hverandre bedre. På denne siden finner du alt du trenger for å arrangere trosopplæringstiltaket «Stå opp». I KFUK-KFUMs nettbutikk kan du kjøpe CD og ressurshefte for arbeidet i koret eller klubben.