Lær om lærlinger

• 12.05.2022 Kl. 09.00

• 18.09.2023

•

I dette webinaret får du høre om erfaringene av å ha praksiselev og lærling i menighet.

I webinaret deltar

Stine Kiil Saga, seksjonsleder i Kirkerådet,

Samtale med sokneprest i Frogner Maylen Nupen som snakker om hvordan de har jobbet i menighet og fellesråd med å ha praksiselever og lærling, og hvordan det bidrar i deres menighetsarbeid.

Kine Arnesen, lærer Bjørkelangen VGS - har elever i praksis i menighet - snakker om hva som er viktig for skolen og erfaringene med samarbeid med Lillestrøm kirkelige fellesråd.

Gunnbjørn Ånerud, rådgiver fag- og yrkesopplæring i Viken fylkeskommune som snakker om hvordan man kan bli godkjent lærlingbedrift og hva slags hjelp man kan få hvis man er interessert.