Hvordan bruke riktige søkeord

Få gode råd til hvordan du kan synliggjøre din menighet i Google sine søkeresultater

• 17.03.2021 Kl. 00.53

• 32 minutter

• Kirkerådet

• 18.09.2023

• Bli med på webinar for å lære om hvordan din menighet kan komme lenger opp i Google sine søkeresultater. Du får en innføring i ulike begreper og terminilogier, og du får råd til hvordan din menighet kan bli enda mer synlig på nett.

Dette webinaret er en oppfølging av webinaret om søkemotoroptimalisering. Se det gjerne i forkant av dette webinaret!  Se det i Ressursbanken.no på denne lenken.

Dette webinaret holdes av Miriam Stålsett Follesø, som er utdannet retoriker, og har jobbet med kommunikasjon i over 7 år. I fem av årene har hun jobbet  Den norske kirke, blant annet Oslo domkirke, Oslo biskop og bispedømme og på nasjonalt nivå i Kirkerådet.