Slik kan kirken kommunisere om jul

• 19.10.2023

• Kommunikasjonsavdelingen, Kirkerådet

• 19.10.2023

• Et webinar for deg som vil lære mer om mulighetene og planene rundt synlighet for kirkens tilbud i jula. Målgruppa er kirkelige ansatte og frivillige.

Dette kan du forvente

• Webinaret deg innsikt i nasjonalt arbeid med kampanje og hvilken effekt det gir for arbeidet i menigheten.
    • En refleksjon om kirkens kommunikasjonsarbeid i jula ved biskop i Borg, Kari Mangrud Alvsvåg.
    • Bli kjent med hvordan Kirkerådet bruker annonser i nettavis/sosiale medier for å synliggjøre dine lokale arrangementer.
    • Få råd og konkrete ressurser til å utforme og planlegge godt innhold i menighetens kanaler: sosiale medier, hjemmesider og skjerikirken.no.
    • Lær om hvordan bli synlig i mediene med kirkens arrangementer og budskap.
    • Oversikt over tilgjengelige ressurser for å skape synlighet gjennom trykksaker, tekst, bilder, nettsider med mer.

Se webinaret her

Se webinaret i ruta under. Får du ikke opp ruta, kan du også trykke her.