Frivillighet i barne- og ungdomsarbeidet

I dette webinaret skal vi høre hvordan man kan jobbe med frivillighet i barne- og ungdomsarbeidet etter pandemiet.

• 01.09.2022 Kl. 09.00

• 42 minutter

• Kirkerådet

• 19.09.2023

• 05.12.2023
  • Her er opptak fra webinar 01.september 2022 med tema "Frivillighet i barne- og ungdomsarbeidet". Vi beklager at opptaket til tider mangler bilder av den som snakker. Det har skjedd en feil under opptaket.

Vi treffer:
    - Assisterende generalsekretær Maria Sammut og frivillighetssjef Ragnhild Knotten i Søndagsskolen Norge snakker om hvordan vi bør legge opp arbeidet vårt når frivilligheten er i endring og gir gode tips til hvordan rekruttere og beholde frivillige.
    - Caroline Vesterberg, kateket og kirkeforvalter deler erfaringer med å starte en Tweens-klubb sammen med foreldre og deler hvordan hun jobbet med relasjonsbygging for at det skulle bli gøy å være med på.

Opptak