Jesus elsker alle barna - om søndagsskolearbeid i menighet

Vel møtt til webinar med bidrag fra Søndagsskolen Norge, samt ansatte og frivillige som driver søndagsskole lokalt.

• 11.11.2021 Kl. 09.00

• 60 minutter

• Kirkerådet og Søndagsskolen Norge

• 19.09.2023

• 05.12.2023
  • Det finnes mange ulike måter å drive søndagsskole på og i dette webinaret skal redaktør for Sprell Levende, Søren Nielsen, og programutvikler Merete Føyen Arnevåg i Søndagsskolen Norge forteller om det nye Sprell levende-opplegget.

Menighetspedagog i Varden menighet, Charlotta Vikström deler erfaringer fra arbeid med Kirkens fritidsordning som er tilknyttet Søndagsskolen samt erfaringer med å samle barn på skolens planleggingsdager.

Frivillig medarbeider i Lørdagsklubben i Hof menighet, Agnete Bekkesletten, deler også fra arbeidet som samlet 96 barn, foreldre og ungdommer etter pandemi-oppstart.