Grill en kristen

Filmer med samtale om kristne trosspørsmål

13-15, 16-18
    Damaris Norge
    03.02.2020

Utviklet med støtte fra Størst av alt - Trosopplæring i Den norske kirke

Grill en kristen

Gjennom 20 kapitler i boken Grill en kristen forsøker 20 ulike personer å svare på vanskelige problemstillinger knyttet til kristen tro. Målet er å invitere mennesker til å utforske egen tro, og til å peke på at det finnes gode svar på mange spørsmål. Men noen ganger skulle man hatt litt hjelp til å formulere seg, eller det kunne vært greit med litt andre vinklinger.

Her finner du filmer som snakker om utvalgte tema. Disse filmene kan brukes i undervisning, gjerne som utgangspunkt for samtale og refleksjon.

På snakkomtro.com finnes filmer og ressurser til videre undervisning!